על גיוון, אחריות תאגידית, מיתוג ומה שבינהם #4

כמה טוב שיום הנשים נמשך חודש 😊 החודש הזה שבו אנחנו יותר במרכז, מספק הרבה דוגמאות לחיבור בין גיוון, אחריות תאגידית, מיתוג אישי ומיתוג עיסקי וזה נהדר.

שני קמפיינים שקפצו לי ברשת הם הקמפיין של אינטל בשיתוף סופרסונס ישראל והקמפיין של אמדוקס.

באינטל זו השנה השניה לפרוייקט #AIforWomen – כשבינה נשית פוגשת בינה מלאכותית.

  • מזמינים נשים (וגברים) להוסיף טיפים למאגר הבינה הנשית! הטיפים שבמאגר מעובדים על ידי בינה מלאכותית במטרה לזקק תובנות מהותיות ולסייע לנשות הקריירה הישראליות. בתחילת מרץ הם ישתפו בתוצאות. אפשר להעלות טיפ אנונימי ואפשר לעצב טיפ עם תמונה שלך שאפשר לשתף ברשתות החברתיות.זו הזמנה נהדרת לעמוד על במה, למתג את עצמך בארגון או מחוצה לו דרך טיפ שאת מאמינה בו
  • אינטל ממתגת את המומחיות בבינה מלאכותית ומראה שהיא תורמת לחברה בישראל ומסייעת לנשות קריירה ישראליות.

נכון נהדר?

זו הזמנה נהדרת לעמוד על במה, למתג את עצמך בארגון או מחוצה לו דרך טיפ שאת מאמינה בו. אינטל ממתגת את המומחיות שלה בבינה מלאכותית ומראה שהיא תורמת לחברה בישראל ומסייעת לנשות קריירה ישראליות. נכון נהדר?
כמובן שעובדות של אינטל השתתפו אבל זה פתוח לכולן והרשת מוצפת בנשים מרשימות שיש להם מה לאמר. כמה שאני ראיתי, אלונה בר און – מנכל"ית גלובס, טל אוחנה – ראש עיריית ירוחם, ליהיא לפיד.

טיפים שראיתי, מעט מהרבה שאהבתי, "אם את מתאימה ב- 70% למשרה, תגישי מועמדות (ממגייסת), "העוצמה שלנו מגיעה מיכולת לחבוש כובעים שונים, לראות מזוויות שונות ולהיות מספיק גמישה כדי לחבר בין כל העולמות החדשים, "תנהלי את הזמן שלך ותשאירי זמן לעצמך, לנשום", "השקפת עולם חיובית, הופכת אתגר להזדמנות ונותנת לך אומץ להתנסות, ללמוד, לחוות ולגלות עולמות חדשים".

הטיפ שלי הוא "את טובה במה שאת עושה? תדאגי שכולם ידעו". כי בדיוק על זה אנחנו מדברות, ככה מצליחות יותר גם כשכירה וגם כעצמאית.

ליוויתי הרבה שכירות שמרגישות לא מוערכות. זו האחריות שלנו למתג את עצמנו בארגון. לצערנו מנהלים ומנהלות לרוב יתרכזו במה שצריך לשפר. תמיד המלצתי להן להגיע לשיחה שבועית עם מה השגתן השבוע, איפה עמדתן ביעדים, איפה עשיתן יותר ממה שציפו מכן. אם זה לא יעלה ממי שמעליכן תעלו את זה בעצמכן. בהרבה חברות מבקשים מכן לכתוב את הסיכום השנתי לפני שיחות הערכה – אל תשכחו אף הישג. מה עוד? השתתפות פעילה בישיבות, הובלה או השתתפות בפרוייקטים חוצי ארגון – כדי שתבלטי מחוץ לצוות שלך.

ובוודאי כעצמאיות, אם לא תמתגי את עצמך, תשתפי במה שאת עושה ומצליחה בו איך האחרים יכירו את מה שאת מביאה לעולם ויוכלו להשתמש בו אם זה רלוונטי עבורם? לא חבל?

אמדוקס השיקו את פרוייקט https://www.amdocs.com/IWD- Be The Cause. הם מאמינים שכדי לקדם נשים צריך להתחיל מוקדם ושכל פעולה קטנה מקדמת. הם הפיקו חומרים שמאפשרים להיפגש עם ילדים, לדבר על הנושא ולהפיץ את התוצרים ברשת. יש גם בעברית – מצגת מותאמת לפעילות ואפשרות לכתוב מייל לעצמנו בעתיד. נכון מדליק?

הטיפ שלי הוא "את טובה במה שאת עושה? תדאגי שכולם ידעו". כי בדיוק על זה אנחנו מדברות, ככה מצליחות יותר גם כשכירות וגם כעצמאיות. ליוויתי הרבה שכירות שמרגישות לא מספיק מוערכות. זו האחריות שלנו למתג את עצמנו בארגון. לצערנו מנהלים ומנהלות לרוב יתרכזו במה שצריך לשפר, אני מכירה את זה אישית גם אם לא גאה בזה. תמיד המלצתי להן להגיע לשיחה שבועית מוכנות עם מה שהן השיגו השבוע, איפה הן עמדו ביעדים, איפה עשו יותר ממה שציפו מהן. אם זה לא יעלה ממי שמעליכן תעלו את זה בעצמכן. בהרבה חברות מבקשים מכן לכתוב את הסיכום השנתי שלכן לפני שיחות הערכה והמנהלים והמנהלות רואים את זה לפני שהם כותבים את ההערכה שלהם – אל תשכחו אף הישג!. מה עוד? השתתפות פעילה בישיבות, הובלה או השתתפות בפרוייקטים חוצי ארגון – כדי שתבלטי מחוץ לצוות שלך. בוודאי שכל זה רלוונטי באותה מידה ואפילו יותר כעצמאיות. אם לא תמתגי את עצמך, תשתפי במה שאת עושה ומצליחה בו איך האחרים יכירו את מה שאת מביאה לעולם ויוכלו להשתמש בו אם זה רלוונטי עבורם? לא חבל?

אמדוקס השיקו את פרוייקט https://www.amdocs.com/IWD- Be The Cause. הם מאמינים שכדי לקדם נשים צריך להתחיל מוקדם ושכל פעולה קטנה מקדמת. אני מסכימה לגמרי. הם הפיקו חומרים שמאפשרים להיפגש עם ילדים, לדבר על הנושא ולהפיץ את התוצרים ברשת. יש גם בעברית – מצגת מותאמת לפעילות ואפשרות לבנות צעירות לכתוב מייל לעצמן בעתיד. בעיני זה ממש מוצלח

בנוסף, עובדות אמדוקס העלו תמונות ממותגות שלהן עם "טיפ שהייתי נותנת לעצמי בת ה- 16". היו שם משפטים נהדרים כמו "תעשי מה שאת אוהבת", "תלמדי להתעמל ולעשות מדיטציה, תאמיני במטרה ותפעלי לקדם אותה, הדברים האלה יעזרו יותר מאשר הצטיינות בלימודים", "תהיי את, לא משנה מה אחרים אומרים", "אל תפחדי להשמיע קול".

גם כאן מיישמים את אותם עקרונות, מעודדים עובדות אמדוקס ונשים בכלל לעמוד על הבמה, עושים משהו אמיתי לטובת הסביבה, הקהילות שבהן פועלים – הכנת הערכות האלה דרשה מחשבה ומשאבים ארגוניים, וממתגים את אמדוקס כארגון שמקדם נשים גם פנימית וגם חיצונית.

ראיתי עוד נשים בתעשייה, מתחום משאבי אנוש ונשים טכנולוגיות  שכתבו פוסטים מקסימים סביב יום הנשים – על ההישגים שלהן, על טיפים שלהן לאחרות, הזמנה להיפגש כדי שהן יסייעו בדרך ועוד ועוד.

ואפשר ליישם הכל גם בחודש הבא. 

 * הכתוב מבוסס על פוסט בסדרה על גיוון, אחריות תאגידית ומיתוג שאני מפרסמת בקהילת מנהלות מותג יהלום בפייסבוק.

קמפיין אינטל חודש הנשים - טיפ אביטל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן